Olen tehnyt myös muuta kuin noita ATC- ja decojuttuja. Olen neulonut pari legs- pupua Katin ohjeella lahjaksi, mutta ne unohdin kuvata. Olen myös ommellut - parit ratsastushousut olen tehnyt ja yhdet on kesken. Kesken olevat on omalle tyttärelle ja ne kahdet muut tyttären ratsastuskaverille (ja niistä ei tietenkään ole kuvia). Olen korjannut vaatteita ja sivussa ommellut jämäkankaista patalappuja, jotka ovat aika kiva tuliainen monen paikkaan. Nämä menevät äidin hellan viereen.

495315.jpg

Neuloin myös yhden seisomaan jääneen työ. Aloitin viime syksynä Rustikasta huivia kevät-/syystakilleni, joka on auttamattoman tylsä. Muodon innoittajana oli tekemäni Tallinnhuivi, vaan tästä tuli suurempi. Lisäksi huivi on neulottu ainaoikein, koska langassa on ihan tarpeeksi efektiä. Mietin sitä, tuliko noista kietomisosioista sittenkin liian pitkät. Jos ne heittää taakse kuten kuvassa ne on sopivat, mutta jos huivin haluaisi solmia vain eteen, niin siihen ne ehkä on liian pitkät.  Saa nähdä päädynkö vieläkin entraamaan tätä huivia.

495316.jpg

Nyt on vain jotenkin taas semmoinen olo, ettei tiedä mitä oikein tekisi. Olisin halunnut tehdä Lady Kerchief Scarfin, mutta se taitaa mennä ohi, sillä en ole löytänyt ohjetta lainaan. Tai sitten täytyy  suunnitella jotain sen tyyppistä itse. Se ei kuitenkaan nyt heti tule kysymykseen, sillä muut asiat vaativat tällä hetkellä niin paljon, että luovalle kehittelylle jää tuskin hirveästi aikaa. No, joskus.

Haluan  tässä näiden kukkien myötä toivotella kaikille teille iloista ja suklaista pääsisäistä!

495317.jpg