Kiitos kaikille hyvän joulun toivotuksista! :)

Uusi vuosikin tuli ja meni. Vuosi on alkanut ihan rauhallisissa merkeissä. Pientä huushollin udellen järjestelyjä on tehty ja tehdään vielä muutamien viikkojen päästä. Käytiin huonekalukaupassa; uusi sohva ja tuolit ovat tilauksessa. Jee! Lisäksi uusi televisio majoittui meille ja se ei kokonsa puolesta mahdu entisen paikalle, niinpä olohuoneen järjestys vaihtui.

Hiihtämässäkin olen jo kerran käynyt ja muutenkin olen yrittänyt tällä viikolla vähän ulkoilla ja reippailla. Meikäläisen rapakunnolla on pieni kunnonkohotus ihan paikallaan. Lukenutkin olen taas pitkästä aikaa muutakin kuin tenttikirjoja :D.
Siispä neulominen ja muut käsityöjutut ovat olleet paitsiossa. Jotain olen aloittanut, mutta kun en ihan vielä tiedä varmaksi, niin olkoon vielä esittelmättä.

Joululahjoista jäi kuvaamatta äidille mennyt poncho ja yksi ihan tavallinen kaulahuivi Rustikasta. Lisäksi tein yhden huovutetun laukun.

27610.jpg

Sehän on Huopanen langasta Novitan syksyn lehdestä... vai oliko se sittenkin Modasta. En muista.

Teimme myös yhteistyötä tyttöjeni kanssa. He tekivät vohvelipujotuksella pyyhkeet mummoileen. Minä ompelin sitten niihin päärmeet ja ripustuslenkit. Kuvassa on yksi pyyhe ja anopille virkkaamani heijastinkukka (puikkopyörteen Helkan ohjeen mukaan suunnilleen).

27613.jpg

Lisäksi jotain keittiön puolelta:


27611.jpg

Muutamat saivat lahjaksi Paholaisen hilloa. Siis chilistä, paprikasta ja valkosipulista tehtyä lisäkettä ruualle. Sellaista lempeän tulista ja hyvää.

Nyt loppiasisen viettoon ulkoilun ja lepäilyn ja vierailun merkeissä. Hyvää loppiaista!