Vaikka minulla ei olekaan mitään ihan valmista, tulinpa silti tänne haahuilemaan pitkästä aikaa. Olen siis yhä elossa ja selvisin hengissä Helsingin työkeikasta. Ei maar. Se oli ihan hyvä ja opettavainen työrupeama. Mutta olo minulla oli Helsingissä kuin maalaisella konsanaan kaupungissa.

Nyt kotona on aika mennyt hyvin nopeasti kaikenlaisiin rästitöihin. En ole käsitöitäkään tehnyt. Kuitenkin kun naapuriin syntyi tyttövauva, ja minä ajattelin tehdä sukat pikkuiselle. Ostin Fiinaneuleesta  Marks&Kattensin Eco babybomull kerän ja Lankakomeron ohjeesta inspiraation saaneena tein sukat.

1661899.jpg

Alkuperäisestä ohjeesta otin lähinnä tuon kääntövarren kuvion, mutta muuten tein sukat oman mieleni mukaan. Sukista tuli aika isot, niinpä päätin tehdä pienemmät. Valmiiksi en niitä ole vielä saanut tehtyä, mutta nyt on juhannuksena hyvää aika vaikka neuloa. Minä ainakin aion neuloa - ainakin vähän.

Hyvää ja rentouttavaa juhannusta kaikille!

1661894.jpg