Enpä ole viime aikoina kirjoitellut, mutta eipä ole paljon kirjoiteltavaakaan. Mitään kun en saa aikaiseksi. Sormia vain täällä pyörittelen. Se vähä mitä olen tehnyt, olen myös purkautunut. Tosin sain minä yhden ufon valmiiksi. Minä aloitin Shapely Tank Topin tekoa jo viime vuoden toukokuussa. Toppi on valmis, mutta mietiskelen yhä laitanko siihen koristusta. Tein neulanukella i-cord nauhaa.  Nyt minulla on kaksi variaatioita kuvassa - kumpi on kivempi? Vai jätänkö nauhan kokonaan pois tai onko teillä ehdotuksia.

582046.jpg

Toppi on tehty Novitan Samos langasta ja sitä kului noin 400 grammaa. Kuvasta huomaa, että topissa on rinnalla muotolaskokset, jotka kivasti lisää istuvuutta. Sivusaumat ovat myös muotoillut. Ohje on mielestäni hyvä. Tosin olihan siinä pieni laskeminen mittojen muutoksissa.
Muuten on vieläkin varsinainen käsityöinnostus tiessään… :(

Muutaman decon olen tässä askarrellut  jo aikaoja sitten tosin, mutta ei kai se haittaa vaikka esittelenkin tuotokseni vasta nyt.
Euroviisu decoon osallistuin Hengaillaan -sivulla.

582094.jpg

Johannan väridecoon tein violetin sivun.

582091.jpg

Decot on kivoja. Olen aika moneen jo osallistunut. Oliskohan kohta aika laittaa oma liikenteeseen?
Olen myös mietiskellyt sitä, pitäsiköhän minun tehdä uusi blogi näille ATC- ja decojuttuille. Voisi tietenkin olla melko hiljaista sekä siellä että täällä. Hmm. Mietitään...

Ai niin. Tämänkin blogin kaksivuotispäivät tuli ja meni. Enkä edes itse sitä muistanut.