Käsityö eivät taaskaan etene. On ollut oikein totaalinen lama tekemisessä. Vaikka olen istunut autossa ,jossa yleensä virkkaan tai neulon, niin nyt en olen tehnyt sitäkään. Mökillä "lomalla" ollessa minä luin lehtiä ja olin ja nukuin. Neulottua sain vain yhden rivin, vaikka työ kulki uskollisesti mukana. Joten ei mitään esiteltävää. :(

131931.jpg

Täällä kuitenkin tuntuu kävijöitä olevan, sillä kävijämittarissa lähenee lukema 15000. Koska unohdin blogini ensimmäisen merkkipäivän (se oli toukokuussa), niin pannaanpas nyt arvonta pystyyn sen kunniaksi, että tuo viisitoistatuhatta kohta täyttyy, ja siksi että joku muu kuin blogi täyttää vuosia tänään. Joillakin on ollut ihania arvontoja, joihin liittynyt tangonimiä, sudenpentukenraaliarvonimiä ja anagrammejakin, mutta minulle riittää kun vain ilmoittaudut kommenttilootassa. Pienein käsityöhön liityvän jutun arvonta tapahtuu kun huomaan tuon 15000 merkkipaalun rikkoontuneen.