Minut on haastettu kahden henkilön Puikkopyörteen Heklan ja ramonaJaanan toimesta tähän omituisten tapojen meemiin. Liekkö minulla nyt niin omituisia tapoja. Piintyneitä tapoja kyllä sitäkin enemmän. siis kirjoitan merkinnän, jossa paljastan viisi omituista tapaani. Tämän jälkeen valitsen seuraavat viisi ihmistä, jotka haastan tekemään blogissaan saman. Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. Linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikkoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.
  1. Ripustan pyykin aina tietyllä tavalla, ja minua ottaa suunnattomasti päähän, kun se ei ole tehty kuten minä teen. Esimerkiksi sukat täytyy olla pareittain ja oiottuna.
  2. Luen ja syön samanaikaisesti. Vähintään lehteä. No, ei meillä yhteisillä aterioilla lueta, mutta kun olen yksin.Tämä on johtanut myös siihen, että aina lukiessa tekee mieli syödä. Tästä täyttyy päästä eroon.
  3. Minulla täytyy olla vesilasi yöllä lähelläni, ettei tarvitse nousta ja heräytyä juomaan. Useinkaan en ole juonut yhtään, mutta lasi täytyy olla.
  4. Olen aivan hillitön PepsiMaxin suhteen sitä menisi vaikka kuinka paljon ja sitä täytyy olla aina kaapissa. Jos varasto alkaa vajua, meinaa hätäännys iskeä.
  5. Lehdet, niitä pitää olla. Vaikkei oikein olis varakaan niin lehtä täytyy saada. Siis käsityö- ja sisustus- ja puutarha-aiheisia, ja niitä ei voi hävitää, jos vaikka joskus sattuisi tarvitsemaan. Ja lehtipinoja piisaa :)
Kukahan ei vielä olsi vastannut tähän...Pyydän mukaan Felted mommy'n Katia,Karhunpesää, Vilukissaa, Vyyhtien kätköistä Päiviä ja  Benighted' in Amelieta.