Olen kateellinen hyvin monelle ihmiselle. Esimerkiksi neulontalistalla ihmiset kertovat vähän väliä uusista töistään ja minä en saa juuri mitään aikaiseksi. Mistä he repivät kaiken sen ajan, joka menee noiden hienojen töiden tekemiseen. Vai olenko minä niin tehoton tai laiska, että en saa mitään aikaiseksi tässä kotitöiden ja opiskelun ohessa. Eipä silti tuntuu, että en minä opiskelussakaan saa mitään aikaiseksi, vaikka kuinka "tuherran". Olen yhdenkin esseen kirjoittanut ainakin kahdesti uusiksi olematta tyytyväinen mihinkään mitä saan aikaiseksi. Mieli tekisi tehdä vaikka mitä muuta, kunhan ei tarvitsisi istua koneella ja kirjoittaa esseitä tms. Miten tuo kirjoittaminenkin voi tahmata noin paljon pienen tauon jälkeen. Tuntuu, ettei ole mitään sanottavaa mistään.

Neuleista nyt saan esittelyyn vain tyttäreni pipon ja vähän neulepintaa. Olen tosin vähän neulonut ja huovuttanut, mutta ne eivät ole vielä valmiita esittelyyn. On vielä viimeistelyjä yms. tekemättä.

8057.jpg

Tyttäreni on tosin hyvin tyytyväinen tähän pipoon. Vinkkiä pipon tekoon otin Novitan tämän syksyisestä nuorisoliitteestä. Lanka on Novitan Teddyä ja sitä meni silmämääräisesti puoli kerää.
Ostin tässä taannoin sen Stanfieldin Kauneimmat neulemallit -kirjan. Siinä on monia tosi kauniita neulepintoja. Tässä yksi kokeilu kirjasta. Lankana on Novitan Butterfly.

8058.jpg

Minä tykkää tästä mallista. Tästähän voisi tehdä jotain...joskus... tai sitten ei.